Зенко – аутсорсинговий кол центр, основним напрямком якого є надання вихідної та вхідної лінії телефонних дзвінків у фінансовому секторі на ринку України, СНД та Європи.

Наша компанія фокусується на якості, зручності та швидкості виконання завдань. Щомісяця ми доповнюємо технологію взаємодії (сервісу), контролю якості та виробництва, тим самим підвищуємо свою значущість на ринку телекомунікаційних послуг. Щомісяця наші показники зростають, що радує замовників і дає їм можливість не турбуватися про якість сервісу та зв’язки з клієнтами.

Філософія

Філософією нашої компанії є замовник, який повністю задоволений результатом роботи наших фахівців. Крім необхідного обсягу та якості послуг, ми гарантуємо зручність у співпраці та комунікації.

Місія

Незалежно від розміру бізнесу, підписавши договір, наш замовник має бути впевненим у успішному результаті після закінчення проекту. Стартап або велике виробництво – ми зобов’язані знайти рішення ситуації, що виникла, і вирішити її в найстисліші терміни.

Відділ виробництва

Основним завданням у запуску нового проекту є побудова виробництва таким чином, щоб ефективно використовувати кожну хвилину наших фахівців. Завдяки новим технологіям та власній методиці мотивації, співробітник видає максимум результату за найкоротші терміни.

Відділ якості

Ми використовуємо власну методику відстеження показників якості, саме вона показала високий рівень точності та швидкості. Кожен проект закріплений під ту чи іншу технологію, яка покаже ефективність роботи кожного оператора та виправить дрібні відхилення у проекті.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.